“But human nature—“ Fuck you. Enough said. Human nature is what we make it, and you know that too, whether or not you want to own up to it—you cowardly excuse-mongering bastards.

niedziela, 24 października 2010

robiłam nic dziś

rano wstałam i posprzątałam cały dom po koncertach.
potem czytałam książkę.
potem gotowałam obiad ze znajomymi.
potem rysowaliśmy razem naszą mapę mentalną Porto.
potem słuchaliśmy muzyki.
potem pojechaliśmy na wycieczkę rowerową nad ocean.
potem siedzieliśmy 1,5 godziny gapiąc się w fale i rozmawiając o oceanie.
potem gotowaliśmy kolację (ryż, ryż, ryż, ryż, ryż...)
potem wróciłam spacerem do domu.
potem odpisałam na wszystkie zaległe maile do najbliższych.
a teraz idę spać.
W końcu dzień robienia nic!

1 komentarz:

  1. Jeśli to jest nic, to musisz chyba cierpieć na którąś z odmian hiperaktywności. ;) Chciałabym robić takie nic zamiast niczego, które robię na swoim podwórku.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń