“But human nature—“ Fuck you. Enough said. Human nature is what we make it, and you know that too, whether or not you want to own up to it—you cowardly excuse-mongering bastards.

sobota, 29 sierpnia 2009

recenzji filmowych ciąg dalszy

Vicky.Cristina.Barcelona by Woody Allen
którego to nie lubię
ale w tym przypadku jego dosłowność, prostota i bezpośredniość mnie uwiodły
i jak zawsze za wszystkim krył się jego uśmieszek (szyderczy? złośliwy?)
mistrzowskie spojrzenie, analiza i potem jeszcze ujęcie tego w film
i do tego w Barcelonie i po hiszpańsku...
ja poproszę żeby ktoś do mnie rano dzwonił i mówił mi chociaż "buenos días" i już mój dzień będzie piękniejszy...
no.. chyba że ktoś mógłby dzwonić i mówić "bom dia", to by było dopiero piękne...
no, no.
Poleca się dobre kino.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz